مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 06:452021-12-26سياسي

یادداشت| ترویج فرهنگ مقاومت با یک صد سال فعالیت رسانه ای در گیلان


استان گیلان از نهضت جنگل تاکنون نشان داده که در گفتمان سازی دکترین انقلاب به خوبی از فعالیت های رسانه ای بهره برده و می طلبد برای ترویج گفتمان و نماد آن-سپهبد شهید حاج قاسم سلمیانی- بیش ازپیش فعال باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حمیدرضا دنیادیده، فعال رسانه ای گیلان در یادداشتی نوشت: حدود یک قرن از شهادت میرزا کوچک خان جنگلی پس از مبارزه بی امان و بی وقفه رهبر نهضت جنگل با اجنبی های مستعمر و مستکبر می گذشت که خون پاک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دست شقی ترین آحاد بشر بر زمین ریخته شد؛ قرنی که شالوده ای از حوادث تلخ و شیرین اما با محوریت استکبارستیزی، مقاومت، شجاعت، بردباری و امیدواری است.

فاصله شهادت دو سردار کنشگر ملی، مقاوم و پایدار، ظلم ستیز، عدالت خواه و ضد را ایجاد کرده است و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز منظومه فکری و دکترین انقلاب اسلامی را در جهان در بهترین نوع و وجه ممکن متبلور ساخت که برجسته کردن و نشان دادن ایده شکل گیری نظام اسلامی تا اثرگذاری آن برجهان بیرونی بسیار حائز اهمیت است و باید تبیین شود.

ایران اسلامی، شهید میرزا کوچک جنگلی را رهبر مشروطه خواهی ضد اجنبی می شناسند؛ رهبری که جمهوری را در ایران وقتی که جمهوری در جهان مد نبود، با گفتمان سازی، تبلیغات مؤثر و استمرار آن، ابداع کرد و به آن انسج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت| ترویج فرهنگ مقاومت با یک صد سال فعالیت رسانه ای در گیلان

یادداشت| ترویج فرهنگ مقاومت با یک صد سال فعالیت رسانه ای در گیلان